Verzenden

Nederland 

  • GRATIS verzending vanaf €30,- DHL brievenbuspakketje of DHL for you pakket met Track & Trace
  • Verzekerd verzenden met handtekening en alleen op huisadres: €6,89
    Met verzekerd verzenden volg jij je pakketje van verzending tot ontvangst met behulp van de track & trace code. U ontvangt altijd een verzendbewijs. Zo kunt u met een gerust gevoel bestellen, wetend dat uw pakketje verzekerd is tegen verlies óf beschadiging.

 

België & Duitsland

  • GRATIS verzending vanaf €50,-
  • DHL for you standaard pakketpost met Track & Trace €5,99

 

Europa overig

  • ​Denemarken Pakketpost €12,00
  • Frankrijk Pakketpost  €12,00
  • Italië Pakketpost  €15,00
  • Luxemburg Pakketpost  €7,00
  • Oostenrijk Pakketpost  €10,00
  • Zweden Pakketpost  €16,00
  • Verenigd Koninkrijk Pakketpost  €15,750

 

BEKIJK HIER DE MEEST GESTELDE VRAGEN OVER VERZENDEN:

 

  • Kan ik de status van mijn bestelling volgen? --> Ja dat kan. Alle orders worden met een track & trace code verzonden, deze ontvang je van DHL zodra het pakketje in het sorteercentrum is ingescand.

 

  • Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd? --> Wanneer je niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan wordt de bestelling de volgende dag nogmaals aangeboden.

    Ben je bij de derde afleverpoging niet aanwezig, dan wordt de bestelling afgeleverd bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. DHL doet in dit geval een notificatie in de brievenbus, zodat je de bestelling zelf kunt ophalen.

    TIP: Laat de bestelling op het adres bezorgen waar je overdag aanwezig bent door een ander afleveradres in te voeren, bijvoorbeeld op je werk.

 

  • Leveren jullie ook in het buitenland? --> Ja, wij leveren ook in het buitenland! Kijk voor een overzicht van de landen waar wij bezorgen en de informatie over de verzendkosten naar één van deze landen in je winkelwagen. Als je het gewenste land van bezorging in je winkelwagen gekozen hebt zijn de verzendkosten ook direct zichtbaar. 

    Zodra wij het pakket verzenden, ontvang je een Track & Trace code waarmee je je pakket van begin tot eind kunt volgen. 

 

  • Mis je een artikel bij je bestelling? --> Wat vervelend dat je een artikel mist bij jou bestelling. Je mag ons een e-mail sturen onder vermelding van jouw ordernummer en aangeven welk artikel je mist bij de bestelling. Wij zullen dit voor je uitzoeken en zorgen ervoor dat je binnen 24 uur een reactie ontvangt. Neem je contact met ons op tijdens weekenddagen, dan helpen we je graag op maandag weer verder. 

 

  • Heb je een verkeerd artikel ontvangen? --> Wat vervelend dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Bij de bestelling heb je een retourformulier ontvangen. Daar mag je aangeven dat er een verkeerd artikel is ontvangen. Op het retourformulier kun je ook jouw IBAN nummer invullen zodat we de kosten voor het retour sturen kunnen terugboeken op jouw rekening. (maximale vergoeding is een brievenbuspakketje)

 

  • Wat gebeurt er met je bestelling als je niet thuis bent? --> Als de levering niet door de brievenbus past zal het hoogstwaarschijnlijk bij de buren aangeboden worden. Indien de buren ook niet thuis zijn, laat de bezorger een notitie achter dat zij het de volgende leverdag opnieuw proberen te leveren.

 

  • Wanneer ontvang ik mijn track & trace code? --> Orders onder de €30,- worden met de reguliere brievenbuspost van post.nl verzonden, zonder track & trace code. Orders met een waarde boven de €30,- worden met een track & trace code verzonden, deze ontvang je van DHL zodra het pakketje in het sorteercentrum is ingescand.

 

  • Mijn track & trace geeft geen status aan, klop dit? --> Het is goed om te weten dat wanneer jouw track & trace gegenereerd is jouw pakket nog niet in handen van de DHL is. Om die reden is je bezorgtijd niet direct bekend, vandaar dat je het beste de volgende ochtend je status normaals kunt bekijken. Indien de status uit blijft is jouw pakket nog niet aan een rit toegewezen. Je kan het beste dit even afwachten. Indien het langer duurt als twee dagen, mag je contact met ons opnemen zodat we dit voor je kunnen uitzoeken.

 

  • De status van mijn track & trace zending is "wordt verwacht maar zit nog niet in het sorteerproces". Wat betekend dit? --> Dit betekend dat jouw pakket tussen ons inpakcentrum en het depot van DHL is. De eerste scan wordt namelijk gegeven in het depot. Je kan dit rustig afwachten want meestal op de volgende leverdag is er een levertijd bekend.

 

  • De status van mijn track & trace is "sorteercentrum". Wat betekend dit? --> Dit betekend dat het pakket is aangekomen in het sorteercentrum van DHL. DHL voert vervolgens nog een scan uit zodat je een bezorgtijd ontvangt op de Track & Trace link.

 

  • Mijn pakket is volgend DHL geleverd, maar ik heb het nog niet ontvangen. Wat nu? --> Allereerst vervelend dat jij het pakket niet hebt ontvangen. DHL kan jouw pakket afgeleverd hebben bij de buren zonder een notitie achter te laten. Vraag daarom eerst bij de buren of zij het pakket hebben. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan direct contact met ons op. Wij nemen dan contact op met DHL om te vragen naar meer informatie over de desbetreffende levering.

 

  • Mijn pakket is beschadigd, wat moet ik doen? --> Wat vervelend dat het pakket beschadigd is. Je mag foto's naar ons toesturen naar info@goodies-shop.nl en daarbij je ordernummer vermelden. Wij zullen meekijken naar de situatie en je dan adviseren wat we het beste kunnen doen.

 

  • Mijn bestelling is geannuleerd, maar het bedrag is wl van mijn rekening afgeschreven. --> Je mag contact met ons opnemen zodat wij de situatie kunnen bekijken. Je mag ons hierover een e-mail sturen zodat we dit voor je kunnen uitzoeken.
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »