Verzenden

Verzenden

Nederland 

  • GRATIS verzending boven €75,-
  • Post.NL brievenbuspakketje €2.99
  • Post.NL pakket met Track&Trace code €4.99

 

België & Duitsland

  • GRATIS verzending Boven €75,-
  • Post.NL pakketpost met Track & Trace €5,99

 

Europa overig

  • ​Denemarken Pakketpost €12,00
  • Frankrijk Pakketpost  €12,00
  • Italië Pakketpost  €12,00
  • Luxemburg Pakketpost  €12,00
  • Oostenrijk Pakketpost  €12,00
  • Zweden Pakketpost  €12,00
  • Spanje €12,00

Verzendtijd

Bestellingen voor 15:00 uur proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Houdt er rekening mee dat tijdens drukte zoals acties en feestdagen de verzendtijd oplopen naar 24 uur. 
Wanneer een pakket van boven de €75,- orderwaarde bij Post.NL is afgeleverd ontvangt u een track en trace code waarmee het pakket gevolgd kan worden. 


Wilt u meer informatie over retourneren? Ga dan naar deze pagina.

 

Bekijk hier de meest gestelde vragen over verzenden:

 

  • Kan ik de status van mijn bestelling volgen? 
    Ja dat kan. Indien het orderbedrag boven de €75,- bedraagt worden deze met een track & trace code verzonden, deze ontvang je van Post.NL zodra het pakketje in het sorteercentrum is ingescand.

 

  • Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd? 
    Wanneer je niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan wordt de bestelling de volgende dag nogmaals aangeboden.

    TIP: Laat de bestelling op het adres bezorgen waar je overdag aanwezig bent door een ander afleveradres in te voeren, bijvoorbeeld op je werk.

 

  • Leveren jullie ook in het buitenland? 
    Ja, wij leveren ook in het buitenland! Kijk voor een overzicht van de landen waar wij bezorgen en de informatie over de verzendkosten naar één van deze landen in je winkelwagen. Als je het gewenste land van bezorging in je winkelwagen gekozen hebt zijn de verzendkosten ook direct zichtbaar. 

    Zodra wij het pakket verzenden, ontvang je een Track & Trace code waarmee je je pakket van begin tot eind kunt volgen. 

 

  • Mis je een artikel bij je bestelling? 
    Wat vervelend dat je een artikel mist bij jou bestelling. Je mag ons een e-mail sturen onder vermelding van jouw ordernummer en aangeven welk artikel je mist bij de bestelling. Wij zullen dit voor je uitzoeken en zorgen ervoor dat je binnen 24 uur een reactie ontvangt. Neem je contact met ons op tijdens weekenddagen, dan helpen we je graag op maandag weer verder. 

 

  • Heb je een verkeerd artikel ontvangen? 
    Wat vervelend dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Bij de bestelling heb je een retourformulier ontvangen. Daar mag je aangeven dat er een verkeerd artikel is ontvangen. Op het retourformulier kun je ook jouw IBAN nummer invullen zodat we de kosten voor het retour sturen kunnen terugboeken op jouw rekening. (maximale vergoeding is een brievenbuspakketje)

 

  • Wat gebeurt er met je bestelling als je niet thuis bent? 
    Als de levering niet door de brievenbus past zal het hoogstwaarschijnlijk bij de buren aangeboden worden. Indien de buren ook niet thuis zijn, laat de bezorger een notitie achter dat zij het de volgende leverdag opnieuw proberen te leveren.

 

  • Wanneer ontvang ik mijn track & trace code? 
    Deze ontvang je van Post.NL zodra het pakketje in het sorteercentrum is ingescand.

 

  • Mijn track & trace geeft geen status aan, klop dit? 
    Het is goed om te weten dat wanneer jouw track & trace gegenereerd is jouw pakket nog niet in handen van de Post.NL is. Om die reden is je bezorgtijd niet direct bekend, vandaar dat je het beste de volgende ochtend je status normaals kunt bekijken. Indien de status uit blijft is jouw pakket nog niet aan een rit toegewezen. Je kan het beste dit even afwachten. Indien het langer duurt als twee dagen, mag je contact met ons opnemen zodat we dit voor je kunnen uitzoeken.

 

  • De status van mijn track & trace zending is "wordt verwacht maar zit nog niet in het sorteerproces". Wat betekend dit? 
    Dit betekend dat jouw pakket tussen ons inpakcentrum en het depot van Post.NL is. De eerste scan wordt namelijk gegeven in het depot. Je kan dit rustig afwachten want meestal op de volgende leverdag is er een levertijd bekend.

 

  • De status van mijn track & trace is "sorteercentrum". Wat betekend dit? 
    Dit betekend dat het pakket is aangekomen in het sorteercentrum van Post.NL. Post.NL voert vervolgens nog een scan uit zodat je een bezorgtijd ontvangt op de Track & Trace link.

 

  • Mijn pakket is volgend Post.NL geleverd, maar ik heb het nog niet ontvangen. Wat nu? 
    Allereerst vervelend dat jij het pakket niet hebt ontvangen. Post.NL kan jouw pakket afgeleverd hebben bij de buren zonder een notitie achter te laten. Vraag daarom eerst bij de buren of zij het pakket hebben. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan direct contact met ons op. Wij nemen dan contact op met Post.NL om te vragen naar meer informatie over de desbetreffende levering.

 

  • Mijn pakket is beschadigd, wat moet ik doen? 
    Wat vervelend dat het pakket beschadigd is. Je mag foto's naar ons toesturen naar [email protected] en daarbij je ordernummer vermelden. Wij zullen meekijken naar de situatie en je dan adviseren wat we het beste kunnen doen.

 

  • Mijn bestelling is geannuleerd, maar het bedrag is wl van mijn rekening afgeschreven. 
    Je mag contact met ons opnemen zodat wij de situatie kunnen bekijken. Je mag ons hierover een e-mail sturen zodat we dit voor je kunnen uitzoeken.
iDEAL PayPal Visa Maestro Bancontact SOFORT Banking MasterCard American Express Klarna Pay Later Belfius KBC
Mijn account
You are not logged in. Log in to make use of all the benefits. Or create an account now.
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Menu
Zoeken
Search suggestions
Geen producten gevonden...
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »