Veelgestelde vragen

Kunt u geen antwoord vinden op een vraag via onze website? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Dit kan zowel telefonisch als over de mail. 

Wij zijn van maandag tot en met donderdag bereikbaar tussen 9:00 uur en 16:00 uur. En op vrijdag van 9:00 uur tot 14:00 uur.
T: 0118-236009.
E: [email protected]

Mocht je contact met ons op willen nemen tijdens weekenddagen, dat kan! Stuur ons even een mail, dan helpen we je op maandag graag weer verder.

Neem contact op
* Verplichte velden
Contactgegevens
  • Call
    0118-236009
  • Adres
    • Langstraat 5-7
    • 4374AN Zoutelande
  • Bedrijf
    • kvk: 59215941
    • btw: NL853371908B01
  • Bankrekening
    NL35RABO0149069219
Veelgestelde vragen
1 Klantenservice

Naast een online webshop heeft Goodies ook twee fysieke winkels in de leukste kustplaatsen van Zeeland. Benieuwd waar precies? Check het snel!

 

Goodies Zoutelande

Langstraat 5-7

4374 AN Zoutelande

 

Goodies Domburg

Noordstraat 3

4357 AN Domburg

 

Openingstijden:

Ma t/m zo open van 9:00-17:30 uur

Wil je graag een bestelling plaatsen op onze website maar weet je niet wat de verzendkosten zijn? Wij hebben hier alles voor je op een rijtje gezet.

 

Bij Goodies verzenden wij met Post.NL.

Brievenbuspakket in Nederland:

Bestellingen boven €50,- worden gratis bezorgd binnen Nederland.

Wanneer jouw bestelwaarde onder de €50,- is en het past door de brievenbus, dan betaal je €2,99 verzendkosten. Past het pakket niet door de brievenbus, dan betaal je €4.99 verzendkosten.
Alle pakketten worden door Post.NL geleverd en bevatten een track & trace code.

 

 

 

Verzendkosten buitenland:

België: €5,99 gratis vanaf €100,-

Duitsland: €5,99 gratis vanaf €100,-

 

Denenmarken: €12,-

Frankrijk: €12,-

Italië: €12,-

Oostenrijk: €12,-

Luxemburg: €12,00

Spanje: €12,00

Zweden: €12,00

 

Wil je meer informatie of woon je buiten Nederland? Lees hier dan verder.

Heb je een vraag aan ons? Wij helpen je graag.

Van maandag t/m vrijdag zijn wij tussen 9:00-16:00 uur bereikbaar.

Bel ons : 0118-236 009
Mail: [email protected]

 

Binnen maximaal 48 uur kun je antwoord van ons verwachten

2 Bestellen

Heb je een leuke goodie gevonden? Selecteer de gewenste kleur en/of maat en voeg het item toe aan je winkelwagen. Shop gerust nog verder en kom later terug bij je shoppig bag. Let wel op: artikelen in je winkelwagen zijn niet gereserveerd! Wees er dus wel snel bij. 

Ben je uitgeshopt? Dan is het tijd voor de afronding van je bestelling. Klik op het ‘shopping bag icoontje’ rechtsboven om naar jouw geselecteerde items te gaan. In het volgende scherm kun je de aantallen eventueel nog aanpassen. Klik vervolgens op de knop ‘Bestelling afronden’. Nu beland je op de check-out-pagina. Hier kun je gemakkelijk op één pagina al je gegevens invullen.

Bestellen bij Goodies is volkomen veilig! Naast dat wij gebruik maken van veilige betaalmogelijkheden worden persoonlijke gegevens bij ons vertrouwelijk behandeld.

Een bestelling plaatsen is naast veilig ook heel eenvoudig en vereist slechts vier stappen:

1. Producten in de winkelwagen plaatsen

2. Winkelwagen inhoud controleren

3. Bestelgegevens en -voorkeuren invoeren

4. Betalen in een beveiligde omgeving

Natuurlijk wil je graag weten waar jouw pakketje momenteel is. Alle pakketjes worden met een track & trace code verzonden. Deze code ontvang je van Post.NL zodra het pakketje in het sorteercentrum is in gescand.

Vanwege onze snelle verwerkingsprocedure kunnen bestellingen niet meer worden gewijzigd. Check bij de laatste stappen van het online bestelling proces dus goed of je de gewenste items hebt geselecteerd én of je alle juiste gegevens hebt ingevuld. Wij zijn niet verantwoordelijk voor verkeerd ingevulde gegevens.

Wanneer je een item wilt ruilen kun je het retour sturen, en het gewenste item opnieuw bestellen.

Het kan gebeuren dat je geen antwoord kunt vinden op je vraag in de omschrijving van het product, neem dan contact op met onze klantenservice.

Wij zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 09:00 uur en 16:30 uur.
T: 0118-236009
E: [email protected]

Mocht je contact met ons op willen nemen tijdens weekenddagen, dat kan! Stuur ons even een mail, dan helpen we je op maandag graag weer verder.

Het is niet mogelijk om je bestelling te annuleren of wijzigen. Dit heeft te maken met onze snelle levering waardoor wij jouw bestelling direct gaan verwerken zodra deze bij ons is geplaatst. Je kunt je bestelling via de retourprocedure terugsturen, of aan de deur weigeren. Wanneer wij je bestelling retour hebben verwerkt ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging.

Je mag even contact met ons opnemen zodat we met je mee kunnen kijken naar de situatie. Dit kan namelijk verschillende redenen hebben. T 0118-236009

Mocht je contact met ons op willen nemen tijdens weekenddagen, dat kan! Je kunt ons natuurlijk een mail sturen. We helpen je dan graag op maandag weer verder. 

E: [email protected]

Zolang de betaling niet is afgerond, versturen wij geen bestelling. Je kan daarom een nieuwe bestelling plaatsen. Ons systeem zal de bestelling automatisch annuleren indien er geen betaling ontvangen is.

Je kan de bevestiging van de bestelling ook ontvangen in je ongewenste map. Kijk daar gerust eerst even. Indien je daar ook geen bevestiging hebt ontvangen, mag je contact met ons opnemen. Dan kijken we of de bestelling is gelukt of dat er wellicht een typefout is gemaakt in het e-mailadres.

Wij zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 09:00 uur en 16:30 uur.
T: 0118-236009
E: [email protected]

Mocht je contact met ons op willen nemen tijdens weekenddagen, dat kan! Stuur ons even een mail, dan helpen we je op maandag graag weer verder.

Dit kan kloppen, deze ontvang je van Post.NL zodra het pakketje in het sorteercentrum is ingescand. Doorgaans gebeurt dit rond middernacht, van maandag t/m vrijdag. Wanneer je 24 uur na de verzendbevestiging nog geen track & trace code hebt ontvangen mag je contact opnemen met onze klantenservice, zodat wij kunnen checken waar jouw pakketje is gebleven. T: 0118-236009 E: [email protected]

3 Betalen

Wij streven er naar om jou als klant de mogelijkheid te bieden om gebruik te maken van alle bekende betaalmethodes. Onze partner voor het afhandelen van betalingen is Mollie. Betrouwbaarheid en veiligheid zijn bij online transacties de belangrijkste aspecten. Met dit gegeven als uitgangspunt gebruikt Mollie de modernste beveiliging en versleuteling. Zo ben je beschermd tegen online fraude. Bestellen en betalen in de Goodies online shop is 100% veilig. Meer weten? Lees dan snel verder, hieronder staat beschreven hoe wij betalingen afhandelen.

  • Internetbankieren via iDEAL
  • Achteraf betalen via Klarna
  • PayPal
  • Creditcards (Mastercard, Visa, American Express)
  • Goodies Shop Giftcard Let op: het is niet mogelijk om meerdere cadeaubonnen in één bestelling te verzilveren. Om een cadeaubon te kunnen verzilveren dient het bestelbedrag hoger te zijn dan de totaalwaarde van de cadeaubon.
  • Bancontact / Mister Cash (online bankieren België)
  • Sofort Bankking (online bankieren Duitsland)

IDEAL (INTERNETBANKIEREN)

Als je internetbankieren van ABN AMRO, ASN Bank, Triodos Bank, Van Lanschot, Knab, ING, Rabobank of SNS Bank hebt kun je direct gebruik maken van iDEAL, je hoeft je hiervoor niet aan te melden.

iDEAL biedt een aantal voordelen ten opzichte van andere betaalmethodes:

  • iDEAL is betalen via internetbankieren, dus vertrouwd, veilig en gemakkelijk
  • iDEAL wordt ondersteund door de grote Nederlandse banken
  • Betalen met iDEAL kan direct. Je hoeft geen account aan te maken of je te registeren
  • Met iDEAL hou je constant controle en overzicht op je betaling, de iDEAL betaling wordt meteen verwerkt en zichtbaar in je eigen rekeningoverzicht.

Hoe werkt iDEAL?
Bij het afrekenen van de bestelling kun je aangeven dat je met iDEAL wilt betalen. Vervolgens word je doorgeleid naar je eigen bank waar de betaalopdracht voor je klaarstaat. Daarna vraagt jouw bank om een aantal gegevens in te vullen en autoriseer je de betaling. Het bedrag wordt direct van jouw betaalrekening afgeschreven en wij worden geïnformeerd dat de bestelling betaald is. Vervolgens kunnen wij direct overgaan tot verzending van jouw bestelde product(en).

KLARNA (ACHTERAF BETALEN)

Klarna voert voor Goodies-Shop het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van Klarna. Met de Klarna App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn Klarna kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. Klarna houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Voor het gebruik van deze betaalmethode betaal je €1.99.

Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met Klarna. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar Klarna.

PAYPAL

Indien je houder bent van een PayPal-account kun je direct online betalen naar ons PayPal-account. Je betaling wordt vervolgens online geautoriseerd, zodat je direct weet of de betaling wel of niet wordt goedgekeurd.
Voor het gebruik van deze betaalmethode betaal je 3.4%.

Heb je nog geen PayPal-account? Dan moet je jezelf eerst registreren op www.paypal.nl

 

CREDITCARDS: VISA, MASTERCARD EN AMERICAN EXPRESS

Via ons betalingsplatform kun je in een veilige omgeving betalen met je Visa of Mastercard creditcard. De meest eenvoudige manier van online shoppen: gemakkelijk, snel en betrouwbaar. Wanneer je ervoor kiest om met de creditcard te betalen vragen we je om de volgende gegevens in te voeren:

  • Creditcardnummer
  • Vervaldatum (maand / jaartal)
  • CVC-code (verificatiecode)
  • Naam kaarthouder

Zodra deze informatie is ingevoerd klik je op de knop "Versturen" en vervolgens wordt jouw bestelling doorgegeven aan ons systeem. Je zult zowel een bevestiging zien van jouw bestelling op onze website als een email ontvangen waarin jouw bestelling bevestigd wordt. Je creditcard wordt belast op het moment van levering.

Alleen de bank heeft toegang tot je creditcardgegevens. Tijdens de transactie controleert Buckaroo het kaartnummer, de verificatiecode en het adres. Wij krijgen vervolgens van Buckaroo een elektronisch bericht of de bestelling kan worden uitgevoerd. Wanneer dit het geval is, krijgen wij de volgende gegevens:

  • Naam
  • Adres
  • Telefoonnumme
  • Bestelde artikel(en)
  • Deze gegevens worden vanzelfsprekend ook door ons vertrouwelijk behandeld. 

    Voor het gebruik van deze betaalmethode betaal je 3.4% (Visa & Mastercard) 4.5% (American Express)

     

    BANCONTACT / MISTER CASH (ONLINE BANKIEREN BELGIË)

    Met Bancontact / Mister Cash kun je de aankoop direct afrekenen, wanneer je in het bezit bent van een Belgische bankrekening en je bent aangesloten bij Bancontact / Mister Cash. Je kunt betalen met een Bancontact / Mister Cash-kaart en kaartlezer van de volgende banken: AXA Bank, BNP Paribas Fortis, CBC, Dexia, Fintro, ING, KBC, Record Bank, VDK Spaarbank. De voordelen van Bancontact / Mister Cash:

    • Veilig betalen in de beveiligde omgeving van je eigen bank
    • De betaling gebeurt onmiddelijk en je rekent de aankoop meteen af
    • Er is geen extra software vereist om gebruik te maken van deze betaalmethode
    • Alle grote banken in België zijn aangesloten

  1. Denk je dat je betaling is mislukt? Dat kan natuurlijk gebeuren, maar geen paniek!
    Check altijd eerst je bankafschriften. Wanneer deze correct zijn kun je ervan uitgaan dat de betaling goed is verlopen. Is de bestelling wel betaald maar heb je geen bevestiging? Neem dan even contact op met onze klantenservice.

We zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag 9.00-17.00 uur

Bel ons : 0118-236 009 *
Mail: [email protected]
*antwoord binnen 24 uur, maximaal 48 uur

Indien je in in het bezit bent van een kortingscode kun je deze in de eerste stap van je winkelwagentje verzilveren bij "Kortingscode / Cadeaubon" Wanneer je code wordt geaccepteerd wordt het bedrag in mindering gebracht op je aankoopbedrag. Let op! Ons systeem maar één kortingscode of cadeaubon per bestelling verrekenen. Het is dus niet mogelijk om meerdere cadeaubonnen of een combinatie van een cadeaubon met een kortingscode te verzilveren in één bestelling.

Indien je in in het bezit bent van een Goodies Shop giftcard kun je deze in de eerste stap van je winkelwagentje verzilveren bij "Kortingscode / Cadeaubon" Wanneer je code wordt geaccepteerd wordt het bedrag in mindering gebracht op je aankoopbedrag. Let op: het is niet mogelijk om meerdere cadeaubonnen in één bestelling te verzilveren. Om een cadeaubon te kunnenn verzilveren dient het bestelbedrag hoger te zijn dan de totaalwaarde van de cadeaubon.

Giftcards die online gekocht zijn kunnen ook alleen online verzilverd worden, giftcards die in onze fysieke winkels gekocht zijn kunnen ook alleen daar verzilverd worden.

Vervelend om te horen dat je kortingscode het niet doet. Controleer eerst of je alle hoofdletters en spaties goed hebt staan. Wil het dan nog niet dan kan je contact openemen met onze klantenservice T 0118-236009 zodat wij met je mee kunnen kijken wat er aan de hand is. Wacht in dat geval nog even met bestellen omdat we achteraf je kortingscode niet meer aan de bestelling kunnen toevoegen.

Mocht je contact met ons op willen nemen tijdens weekenddagen, dat kan! Je kunt ons natuurlijk een mail sturen. We helpen je dan graag op maandag weer verder. 

E: [email protected]

Je mag contact met ons opnemen zodat wij de situatie kunnen bekijken. Je mag ons hierover een e-mail sturen zodat we dit voor je kunnen uitzoeken. E:[email protected]

Je mag contact met ons opnemen zodat wij de situatie kunnen bekijken. Je mag ons hierover een e-mail sturen zodat we dit voor je kunnen uitzoeken.

E: [email protected]

4 Verzenden

Nederland 

  • GRATIS verzending boven €50,- Post.NL brievenbuspakketje €2.99 of Post.NL standaard pakket €4.99 met Track & Trace

 

België & Duitsland

  • GRATIS verzending vanaf €100,-
  • Post.NL standaard pakketpost met Track & Trace €5,99

 

Europa overig

  • ​Denemarken Pakketpost €12,00
  • Frankrijk Pakketpost  €12,00
  • Italië Pakketpost  €12,00
  • Luxemburg Pakketpost  €12,00
  • Oostenrijk Pakketpost  €12,00
  • Zweden Pakketpost  €12,00
  • Spanje €12,00

Natuurlijk wil je zo snel mogelijk kunnen genieten van jouw nieuwe aankoop, en dat begrijpen wij! Daarom proberen wij bestellingen die voor 15:00 uur besteld worden dezelfde dag nog op de post te doen.

Houdt er rekening mee dat de verzendtijd tijdens feestdagen en acties kan oplopen tot 24 uur.

 

Wanneer een pakket bij Post.NL is afgeleverd ontvangt u een track & trace code waarmee het pakketje gevolgd kan worden.

Jazeker! Zodra het pakketje in het sorteercentrum is ingescand ontvang je van Post.NL de track & trace code. Doorgaans gebeurt dit rond middernacht, van maandag t/m vrijdag. Wanneer je 48 uur na de verzendbevestiging nog geen track & trace code hebt ontvangen mag je contact opnemen met onze klantenservice, zodat wij kunnen checken waar jouw pakketje is gebleven. T: 0118-236009 E: [email protected]

Als de levering niet door de brievenbus past zal het hoogstwaarschijnlijk bij de buren aangeboden worden. Indien de buren ook niet thuis zijn op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan wordt de bestelling de volgende dag nogmaals aangeboden.

TIP: Laat de bestelling op het adres bezorgen waar je overdag aanwezig bent door een ander afleveradres in te voeren, bijvoorbeeld op je werk.

Ja, wij leveren ook in het buitenland! Kijk voor een overzicht van de landen waar wij bezorgen en de informatie over de verzendkosten naar één van deze landen in je winkelwagen. Als je het gewenste land van bezorging in je winkelwagen gekozen hebt zijn de verzendkosten ook direct zichtbaar. 

Zodra wij het pakket verzenden, ontvang je een Track & Trace code waarmee je je pakket van begin tot eind kunt volgen. 

Wat vervelend dat je een artikel mist bij jou bestelling. Je mag ons een e-mail sturen onder vermelding van jouw ordernummer en aangeven welk artikel je mist bij de bestelling. Wij zullen dit voor je uitzoeken en zorgen ervoor dat je binnen 24 uur een reactie ontvangt. Neem je contact met ons op tijdens weekenddagen, dan helpen we je graag op maandag weer verder. 

Wat vervelend dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Neem direct even contact op met onze klantenservice, T: 0118-236009 of E: help@goodies-shop. Zij zullen jouw een retourlink mailen zodat je het pakketje gratis kunt retourneren. Verder mag je de procedure volgen die omschreven staat op het retourformulier die je hebt ontvangen bij jouw order. 

Het is goed om te weten dat wanneer jouw track & trace gegenereerd is jouw pakket nog niet in handen van de Post.NL is. Om die reden is je bezorgtijd niet direct bekend, vandaar dat je het beste de volgende ochtend je status normaals kunt bekijken. Indien de status uit blijft is jouw pakket nog niet aan een rit toegewezen. Je kan het beste dit even afwachten. Indien het langer duurt als twee dagen, mag je contact met ons opnemen zodat we dit voor je kunnen uitzoeken.

Dit betekend dat jouw pakket tussen ons inpakcentrum en het depot van Post.NL is. De eerste scan wordt namelijk gegeven in het depot. Je kan dit rustig afwachten want meestal op de volgende leverdag is er een levertijd bekend.

Dit betekend dat het pakket is aangekomen in het sorteercentrum van Post.NL. Post.NL voert vervolgens nog een scan uit zodat je een bezorgtijd ontvangt op de Track & Trace link.

Allereerst vervelend dat jij het pakket niet hebt ontvangen. Post.NL kan jouw pakket afgeleverd hebben bij de buren zonder een notitie achter te laten. Vraag daarom eerst bij de buren of zij het pakket hebben. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan direct contact met ons op. Wij nemen dan contact op met Post.NL om te vragen naar meer informatie over de desbetreffende levering.

T: 0118-236009

E: [email protected]

Wat vervelend dat het pakket beschadigd is. Je mag foto's naar ons toesturen naar [email protected] en daarbij je ordernummer vermelden. Wij zullen meekijken naar de situatie en je dan adviseren wat we het beste kunnen doen.

5 Retourneren & Ruilen

Ja, dat kan. Houd er wel rekening mee dat het aankoopbedrag van een in de webshop betaald artikel wordt teruggestort op je rekening. Helaas kunnen wij dit niet contant verrekenen in de winkel.
Betalingen die online hebben plaatsgevonden, bijvoorbeeld met iDEAL, worden teruggestort op de rekening waarmee betaald is. 

Wij hanteren een retourtermijn van 30 dagen. Na deze periode is het niet meer mogelijk een pakket naar ons retour te sturen.

Wij ontvangen het artikel graag retour. In de meeste gevallen zal dit geen probleem zijn. Wij dienen eerst het artikel te beoordelen voordat wij je kunnen bevestigen of de bestelling retour verwerkt kan worden.

Neem in dit geval even contact met ons op, zodat wij mee kunnen kijken en beoordelen. In principe betekend dit dat het artikel niet meer in de orginele staat verkeerd, maar wij denken graag met je mee.
Wij zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 10:00 uur en 17:00 uur.
T: 06 300 56 900.
E: [email protected]
Mocht je contact met ons op willen nemen tijdens weekenddagen, dat kan! Stuur ons even een mail, dan helpen we je op maandag graag weer verder.

Ja dat mag, vanwege kerst is de retourtermijn verlengd. Je mag de artikelen tot 14 dagen na de Kerstdagen terugsturen, indien ze voldoen aan de overige retourvoorwaarden.

 Betalingen die online hebben plaatsgevonden worden teruggestort op de rekening waarmee betaald is. 

Wij verwerken jouw pakket binnen 5 werkdagen als het bij ons afgeleverd is.

Wij verwerken de terugbetaling naar hetzelde rekeningnummer waarmee besteld is. Binen 5 werkdagen staat het bedrag weer terug op je rekening.

Wij verwerken de terugbetaling naar hetzelde rekeningnummer waarmee besteld is. Binnen 5 werkdagen maken wij het bedrag over en de terugbetaling is op het volgende maandoverzicht van je creditcard te zien.

Zodra je van ons een bevestiging hebt ontvangen, hebben wij een terugbetalingsverzoek ingediend bij Klarna. Zij verwerken dit binnen 5 werkdagen.

Zodra je van ons een bevestiging hebt ontvangen, hebben wij een terugbetalingsverzoek ingediend bij PayPal. Zij verwerken dit binnen 5 werkdagen.

Wanneer je een bestelling terugstuurt welke deels/volledig is betaald met een Goodies-Shop giftcard dan wordt dit tegoed omgezet in een nieuwe Goodies-Shop giftcard. Wij zullen je hierover een mail sturen.

Ruilen is bij ons niet mogelijk. Je mag het artikel retourneren en wij zullen, indien de bestelling aan de voorwaarden voldoet, de bestelling retour verwerken. Je kan vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen met de gewenste maat.

Ruilen is bij ons niet mogelijk. Je mag het artikel retourneren en wij zullen, indien de bestelling aan de voorwaarden voldoet, de bestelling retour verwerken. Je kan vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen met de gewenste kleur.

Ruilen is bij ons niet mogelijk. Je mag het artikel retourneren en wij zullen, indien de bestelling aan de voorwaarden voldoet, de bestelling retour verwerken. Je kan vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen met de gewenste nieuwe artikelen.

Dit is niet mogelijk. Een webshop aankoop werkt anders dan een aankoop in één van onze filialen. Het retour brengen van je pakket is wel mogelijk. Echter duurt de verwerking van jouw retour wel wat langer, uiterlijk 5 werkdagen.

Hoewel wij graag zouden willen beweren dat je bij Goodies-Shop onmogelijk een miskoop kan doen, beseffen we ook dat we wel realistisch moeten blijven. Retourneren is daarom ook geen probleem. 

RETOURADRES

Het adres waar je naar kunt retourneren is: 

  • Goodies Shop VOF
  • Retouren
  • Langstraat 7
  • 4374AN Zoutelande

ZO RETOURNEER JE EEN PRODUCT

Voor alle producten geldt een bedenktijd van 30 dagen, die in gaat op de dag dat je het laatste product van je bestelling ontvangt. Binnen deze periode moet het proces van retourneren in gang gezet worden. Nadat je gemeld hebt de overeenkomst te willen herroepen, heb je nog 14 dagen om de producten te retourneren.
Doorloop de volgende stappen:

STAP 1: BRENG ONS OP DE HOOGTE

Door ons op de hoogte te brengen herroep je de overeenkomst. Dit kun je doen door het retourformulier bij je pakket te voegen en het pakket naar ons terug te sturen. Dit helpt ons je retourzending snel te verwerken.

Voeg het retourformulier toe aan de retourzending. Dit is bij voorkeur het Goodies-Shop retourformulier. Print een formulier uit, vul het zo volledig mogelijk in en voeg dit bij het pakket dat je retourneert. Vergeet het ordernummer niet te vermelden.

Wanneer je niet meer in het bezit bent van het Goodies-Shop retourformulier vragen wij jouw de volgende gegevens over te nemen op een papiertje en deze bij de retourzending toe te voegen:

  • Naam
  • Straat
  • Postcode
  • Woonplaats
  • Telefoon
  • Email
  • IBAN rekeningnummer
  • Factuurnummer
  • Reden van retour

STAP 2: STUUR HET PAKKET RETOUR

Als klant ben je zelf verantwoordelijk voor het goed verpakken van jouw retourzending voor een goede bescherming tijdens het transport. Pak het artikel in, voeg het retourformulier ingevuld bij en zorg ervoor dat de artikelen zich niet vrij in het pakket kunnen bewegen, om zo beschadiging tijdens het transport te voorkomen. Stuur vervolgens het pakket retour naar bovenstaand adres.

BELANGRIJKE VOORWAARDEN:

  • Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij retournering voor eigen rekening! Stuur de artikelen die je wenst te retourneren in één zending terug om ervoor te zorgen dat de retourzending zo snel mogelijk verwerkt kan worden. Wil je geen retourkosten betalen? Dan kun je je pakketje retour brengen in een van onze winkels, Goodies Shop Zoutelande of Goodies Shop Domburg. Wanneer je je retour in een van onze winkels inlevert krijg je het retourbedrag binnen 5 werkdagen op je rekening terug gestort.
  • Wij nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in orginele staat inclusief labels & verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd.
  • Niet-identificeerbaare retourzendingen worden zo mogelijk teruggestuurd naar de afzender.
  • Zonder track en trace code wordt er geen onderzoek opgestart naar vermiste retouren. Houdt er dus rekening mee dat bewijs van verzending een vereiste is om in aanmerking te komen voor terugbetaling.

NADAT WIJ JE RETOURPAKKET HEBBEN ONTVANGEN

Binnen vijf werkdagen nadat wij je retour hebben ontvangen, krijg je per e-mail een bevestiging van de ontvangst van het retourpakket. Mocht deze in het weekend bij ons worden bezorgd, dan krijg je van ons een bevestiging op de eerstvolgende werkdag.

Na ontvangst van het product zullen wij beoordelen of het artikel nog in goede staat en compleet is en opnieuw als 'nieuw' verkocht kan worden. Is het artikel gedragen en hierdoor, of om andere redenen, beschadigd, of incompleet, dan zullen wij hiervoor kosten in rekening brengen. Deze kosten zijn gelijk aan de verkoopprijs van het artikel die je hebt betaald, of, in het geval van een incompleet artikel, aan de hoogte van de kosten die wij moeten maken voor het weer compleet maken van het artikel.

AFHANDELING

Vanaf het moment dat je hebt aangegeven de aankoop te willen herroepen, zullen wij zo snel mogelijk en altijd binnen een periode van maximaal 5 werkdagen het aankoopbedrag aan je terugbetalen. 

De terugbetaling wordt gedaan middels dezelfde betaalmethode waarmee je hebt betaald. Wanneer je een bestelling terugstuurt welke deels/volledig is betaald met een Goodies-Shop cadeaubon dan wordt dit tegoed omgezet in een nieuwe Goodies-Shop cadeaubon.

Verkeren de producten niet in 'nieuw' staat, met als gevolg dat we deze niet direct opnieuw ter verkoop aan kunnen bieden in onze winkel / webshop, dan nemen we contact met je op over de afhandeling. In dat geval is het mogelijk dat er kosten in rekening worden gebracht, zoals hierboven al vermeld.

ZO VERSNEL JE HET RETOURPROCES

Om een soepele en snelle verwerking van je retourzending mogelijk te maken, vragen we je rekening te houden met de volgende aspecten, voor zover redelijkerwijs mogelijk:

  • Vermeld altijd je ordernummer
  • Artikel(en) is/zijn ongedragen (passen is uiteraard mogelijk)
  • Artikel(en) is/zijn onbeschadigd
  • Artikel(en) is/zijn voorzien van aangehechte labels en/of stickers
  • Artikel(en) is/zijn verpakt in originele verpakking met bijgeleverde garantiebewijzen en gebruiksaanwijzingen
  • Artikel(en) is/zijn voorzien van eventuele actieartikelen die je bij de bestelling hebt ontvangen
  • Wanneer je een bestelling terugstuurt welke deels/volledig is betaald met een Goodies-Shop cadeaubon dan wordt dit tegoed omgezet in een nieuwe Goodies-Shop cadeaubon.

 

Via het retourformulier welke je bij je bestelling hebt ontvangen. Hierop noteer je de nodige informatie, zodat voor ons duidelijk is van wie het pakket afkomstig is en wat de bedoeling ervan is. Geef je pakket af bij een PostNL loket en ontvang een verzendbewijs. Bewaar dit bewijs totdat je een bevestiging hebt ontvangen omtrent jouw retourzending. 

Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij retournering voor eigen rekening! Stuur de artikelen die je wenst te retourneren in één zending terug om ervoor te zorgen dat de retourzending zo snel mogelijk vewerkt kan worden. Wil je geen retourkosten betalen? Dan kun je je pakketje retour brengen in een van onze winkels, Goodies Shop Zoutelande of Goodies Shop Domburg. 

Zonder track en trace code wordt er geen onderzoek opgestart naar vermiste retouren. Houd er dus rekening mee dat bewijs van verzending een vereiste is om in aanmerking te komen voor terugbetaling.

 

Als klant ben je zelf verantwoordelijk voor het goed verpakken van jouw retourzending en voor een goede bescherming tijdens het transport. Pak het artikel in, voeg het retourformulier ingevuld bij en zorg ervoor dat de artikelen zich niet vrij in het pakket kunnen bewegen. Zo worden beschadiging tijdens het transport te voorkomen. Stuur vervolgens het pakket retour naar onderstaand adres: 

Goodies Shop VOF
Retouren
Langstraat 7
4374AN Zoutelande 

Zonder track en trace code wordt er geen onderzoek opgestart naar vermiste retouren. Houdt er dus rekening mee dat bewijs van verzending een vereiste is om in aanmerking te komen voor terugbetaling.

Nadat wij de retour in goede staat hebben ontvangen streven wij ernaar deze binnen 5 werkdagen te verwerken. Terugbetalingen boeken wij zo spoedig mogelijk terug op dezelfde manier als de wijze waarop de oorspronkelijke transactie is verricht. Dit gebeurt in binnen 14 dagen.

Wij hanteren een zichttermijn van 30 dagen waarbinnen je iets wenst terug te sturen.

iDEAL PayPal Visa Maestro Bancontact SOFORT Banking MasterCard American Express Klarna Pay Later Belfius KBC
Mijn account
You are not logged in. Log in to make use of all the benefits. Or create an account now.
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Zoeken
Search suggestions
Geen producten gevonden...
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »