Klantenservice

Kunt u geen antwoord vinden op een vraag via onze website? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Dit kan zowel telefonisch als over de mail. 

Wij zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 10:00 uur en 17:00 uur.
T: 0118-236009.
E: [email protected]

Mocht je contact met ons op willen nemen tijdens weekenddagen, dat kan! Stuur ons even een mail, dan helpen we je op maandag graag weer verder.

1 Klantenservice
1.1 1. Hoe kan ik de Goodies shop bereiken?

Naast een online webshop heeft Goodies ook twee fysieke winkels in de leukste kustplaatsen van Zeeland. Benieuwd waar precies? Check het snel!

 

Goodies Zoutelande

Langstraat 5-7

4374 AN Zoutelande

 

 

Goodies Domburg

Noordstraat 3

4357 AN Domburg

 

 

Openingstijden:

Ma t/m zo open van 10:00-17:00 uur

1.2 2. Hoeveel zijn de verzendkosten als ik bestel bij Goodies?

Wil je graag een bestelling plaatsen op onze website maar weet je niet wat de verzendkosten zijn? Wij hebben hier alles voor je op een rijtje gezet.

 

Bij Goodies verzenden wij met DHL. Er wordt onderscheidt gemaakt tussen verschillende verzendmethodes:

 

Brievenbuspakket in Nederland:

Bestellingen vanaf €50,- en hoger worden gratis bezorgd.

Wanneer jouw bestelwaarde onder de €50,- is en het past door de brievenbus, dan betaal je €1,99 verzendkosten.
Het pakket wordt door DHL geleverd in de brievenbus en bevat een track & trace code.

 

DHL pakket in Nederland:
Bestellingen vanaf €50,- en hoger worden gratis bezorgd.

Wanneer jouw bestelwaarde onder de €50,- is en niet door de brievenbus past, betaal je €4,95 verzendkosten.
Jouw pakket wordt door de DHL geleverd en je ontvangt hier dan ook een track & trace code voor.

 

Verzendkosten buitenland:

België: €7,30, gratis vanaf €100,-

Luxemburg: €11,45

Duitsland:  €7,15, gratis vanaf €100,-

 

Denenmarken: €12,-

Frankrijk: €12,-

Italië: €15,-

Oostenrijk: €10,-

Verenigd Koninkrijk: €15,75

 

Wil je meer informatie of woon je buiten Nederland? Lees hier dan verder.

1.3 3. Hoe kom ik in contact met Goodies?

Heb je een vraag aan ons? Wij helpen je graag.

Van maandag t/m vrijdag zijn wij tussen 10:00-17:00 uur bereikbaar.

Bel ons : 0118-236 009
Mail: [email protected]

 

Binnen maximaal 48 uur kun je antwoord van ons verwachten

2 Bestellen
2.1 1. Is bestellen bij Goodies veilig?

Bestellen bij Goodies is volkomen veilig! Naast dat wij gebruik maken van veilige betaalmogelijkheden worden persoonlijke gegevens bij ons vertrouwelijk behandeld.

2.2 2. Kan ik mijn bestelling volgen?

Natuurlijk wil je graag weten waar jouw pakketje momenteel is. Alle pakketjes worden met een track & trace code verzonden. Deze code ontvang je van DHL zodra het pakketje in het sorteercentrum is in gescand.

2.3 3. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Vanwege onze snelle verwerkingsprocedure kunnen bestellingen niet meer worden gewijzigd. Check bij de laatste stappen van het online bestelling proces dus goed of je de gewenste items hebt geselecteerd én of je alle juiste gegevens hebt ingevuld. Wij zijn niet verantwoordelijk voor verkeerd ingevulde gegevens.

Wanneer je een item wil ruilen kun je het retour sturen, en het gewenste item opnieuw bestellen.

3 Betalen
3.1 1. Met welke betaalmethodes kan ik bij Goodies betalen?

Wij streven er naar om jou als klant de mogelijkheid te bieden om gebruik te maken van alle bekende betaalmethodes. Onze partner voor het afhandelen van betalingen is Mollie. Betrouwbaarheid en veiligheid zijn bij online transacties de belangrijkste aspecten. Met dit gegeven als uitgangspunt gebruikt Mollie de modernste beveiliging en versleuteling. Zo ben je beschermd tegen online fraude. Bestellen en betalen in de Goodies online shop is 100% veilig. Meer weten? Op deze pagina staat beschreven hoe wij betalingen afhandelen.

3.2 2. Kan ik online mijn Goodies cadeaubon inleveren?

Ben jij in het bezit van een Goodies Shop Giftcard? Lucky you!

De giftcard kun je in de eerste stap van je winkelwagentje verzilveren bij het kopje "Kortingscode / Cadeaubon".  Het bedrag wordt nu automatisch in mindering gebracht op je totale aankoopbedrag.

3.3 3. Mijn betaling is mislukt, wat nu?
  1. Denk je dat je betaling is mislukt? Dat kan natuurlijk gebeuren, maar geen paniek!
    Check altijd eerst je bankafschriften. Wanneer deze correct zijn kun je ervan uitgaan dat de betaling goed is verlopen. Is de bestelling wel betaald maar heb je geen bevestiging? Neem dan even contact op met onze klantenservice.

We zijn bereikbaar op maandag t/ vrijdag 9.00-17.00 uur

Bel ons : 0118-236 009 *
Mail: [email protected]
*antwoord binnen 24 uur, maximaal 48 uur

4 Verzenden
4.1 1. Hoelang duurt het voordat mijn bestelling binnen is?

Natuurlijk wil je zo snel mogelijk kunnen genieten van jouw nieuwe aankoop, en dat begrijpen wij! Daarom proberen wij bestellingen die voor 15:00 uur besteld worden dezelfde dag nog op de post te doen.

Houdt er rekening mee dat de verzendtijd tijdens feestdagen en acties kan oplopen tot 24 uur.

 

Wanneer een pakket bij DHL is afgeleverd ontvangt u een track & trace code waarmee het pakketje gevolgd kan worden.

4.2 2. Ik ben niet thuis wanneer het pakketje wordt bezorgd, wat nu?

Het kan natuurlijk voorkomen dat je niet thuis bent als de bezorger met jouw pakketje langskomt. Heb je iets kleins besteld dat door de brievenbus past? Dan is dit uiteraard geen probleem! Wanneer je bestelling met pakketpost geleverd wordt, belt de bezorger aan om het pakket te leveren. Als je niet thuis bent op het moment van bezorging en het pakket ook niet bij je buren afgegeven kan worden, dan wordt je pakket de volgende dag bij een DHL Service Point in de buurt bezorgd. Er wordt een kaart in de brievenbus achtergelaten met een track & trace code waarop te zien is waar je pakket de volgende dag bezorgd wordt. Je kunt vanaf de volgende dag zelf op een geschikt tijdstip jouw pakket ophalen op het aangegeven DHL punt. Kies je er liever voor om je pakket opnieuw thuis of bij je buren te laten bezorgen? Geef dit dan diezelfde dag vóór 23.59 uur via DHL door. Je hebt dan de keuze uit verschillende data en tijdvakken overdag en in de avond. Wil je een ander DHL punt kiezen, ook dat is mogelijk!

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »