Bestellen

 

Heb je een leuke goodie gevonden? Selecteer de gewenste kleur en/of maat en voeg het item toe aan je winkelwagen. Shop gerust nog verder en kom later terug bij je shoppig bag. Let wel op: artikelen in je winkelwagen zijn niet gereserveerd! Wees er dus wel snel bij. 

Ben je uitgeshopt? Dan is het tijd voor de afronding van je bestelling. Klik op het ‘shopping bag icoontje’ rechtsboven om naar jouw geselecteerde items te gaan. In het volgende scherm kun je de aantallen eventueel nog aanpassen. Klik vervolgens op de knop ‘Bestelling afronden’. Nu beland je op de check-out-pagina. Hier kun je gemakkelijk op één pagina al je gegevens invullen.

 

Bestellen bij Goodies Shop is 100% veilig! Jouw gegevens worden via een beveiligde verbinding versleuteld naar ons verstuurd. Een bestelling plaatsen is naast veilig ook heel eenvoudig en vereist slechts vier stappen:

1. Producten in de winkelwagen plaatsen

2. Winkelwagen inhoud controleren

3. Bestelgegevens en -voorkeuren invoeren

4. Betalen in een beveiligde omgeving

 

BEKIJK HIER DE MEEST GESTELDE VRAGEN OVER BESTELLEN:

  • Ik heb een vraag over een product 
    Het kan gebeuren dat je geen antwoord kunt vinden op je vraag in de omschrijving van het product, neem dan contact op met onze klantenservice.

    Wij zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 10:00 uur en 17:00 uur.
    T: 06 300 56 900.
    E: info@goodies-shop.nl

    Mocht je contact met ons op willen nemen tijdens weekenddagen, dat kan! Stuur ons even een mail, dan helpen we je op maandag graag weer verder.

 

  • Waar verzilver ik een kortingscode? 
    Indien je in in het bezit bent van een kortingscode kun je deze in de eerste stap van je winkelwagentje verzilveren bij "Kortingscode / Cadeaubon" Wanneer je code wordt geaccepteerd wordt het bedrag in mindering gebracht op je aankoopbedrag.

 

  • Waar verzilver ik een Goodies Shop Cadeaubon? 
    Indien je in in het bezit bent van een Goodies Shop cadeaubon kun je deze in de eerste stap van je winkelwagentje verzilveren bij "Kortingscode / Cadeaubon" Wanneer je code wordt geaccepteerd wordt het bedrag in mindering gebracht op je aankoopbedrag. Let op: het is niet mogelijk om meerdere cadeaubonnen in één bestelling te verzilveren. Om een cadeaubon te kunnenn verzilveren dient het bestelbedrag hoger te zijn dan de totaalwaarde van de cadeaubon.

 

  • Mijn kortingscode werkt niet, wat nu? 
    Vervelend om te horen dat je kortingscode het niet doet. Controleer eerst of je alle hoofdletters en spaties goed hebt staan. Wil het dan nog niet dan kan je contact openemen met onze klantenservice T 06 300 56 900 zodat wij met je mee kunnen kijken wat er aan de hand is. Wacht in dat geval nog even met bestellen omdat we achteraf je kortingscode niet meer aan de bestelling kunnen toevoegen.

    Mocht je contact met ons op willen nemen tijdens weekenddagen, dat kan! Je kunt ons natuurlijk een mail sturen. We helpen je dan graag op maandag weer verder. 

    E: info@goodies-shop.nl

 

  • Kan ik na het plaatsen vanmijn bestelling nog iets wijzigen aan mijn bestelling? 
    Dit is niet mogelijk, vanwege onze snelle verwerkingsprocedure. Wanneer je bestelling is geplaatst nemen wij deze direct in behandeling. Om deze reden is het niet mogelijk iets te wijzigen aan de bestelling.

 

  • Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling het adres nog wijzigen? 
    Dit is helaas niet mogelijk, omdat wij na het plaatsen van jouw bestelling hier direct mee aan de slag gaan.

 

  • Kan ik mijn bestelling annuleren? 
    Het is niet mogelijk om je bestelling te annuleren of wijzigen. Dit heeft te maken met onze snelle levering waardoor wij jouw bestelling direct gaan verwerken zodra deze bij ons is geplaatst. Je kunt je bestelling via de retourprocedure terugsturen, of aan de deur weigeren. Wanneer wij je bestelling retour hebben verwerkt ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging.

 

  • Mijn bestelling blijft op de status verwerken staan, wat te doen? 
    Je mag even contact met ons opnemen zodat we met je mee kunnen kijken naar de situatie. Dit kan namelijk verschillende redenen hebben. T 06 300 56 900

    Mocht je contact met ons op willen nemen tijdens weekenddagen, dat kan! Je kunt ons natuurlijk een mail sturen. We helpen je dan graag op maandag weer verder. 

    E: info@goodies-shop.nl

 

  • Ik heb de betaling niet afgerond, maar de bestelling staat nu wel op verwerken? 
    Zolang de betaling niet is afgerond, versturen wij geen bestelling. Je kan daarom een nieuwe bestelling plaatsen. Ons systeem zal de bestelling automatisch annuleren indien er geen betaling ontvangen is.

 

  • Mijn bestelling is geannuleerd maar het bedrag is wel van mijn rekening afgeschreven. 
    Je mag contact met ons opnemen zodat wij de situatie kunnen bekijken. Je mag ons hierover een e-mail sturen zodat we dit voor je kunnen uitzoeken.

 

  • Ik heb nog geen bevestiging gekregen, is mijn bestelling wel gelukt? 
    Je kan de bevestiging van de bestelling ook ontvangen in je ongewenste map. Kijk daar gerust eerst even. Indien je daar ook geen bevestiging hebt ontvangen, mag je contact met ons opnemen. Dan kijken we of de bestelling is gelukt of dat er wellicht een typefout is gemaakt in het e-mailadres.

    Wij zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 10:00 uur en 17:00 uur.
    T: 06 300 56 900.
    E: info@goodies-shop.nl

    Mocht je contact met ons op willen nemen tijdens weekenddagen, dat kan! Stuur ons even een mail, dan helpen we je op maandag graag weer verder.

 

  • Ik heb nog geen verzendbevestiging ontvangen met een track & trace link, komt die nog? 
    Dit kan kloppen, want orders onder de €30,- worden met de reguliere brievenbuspost van post.nl verzonden. Orders met een waarde boven de €30,- worden met een track & trace code verzonden, deze ontvang je van DHL zodra het pakketje in het sorteercentrum is ingescand.
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »