Navigatie

Hoe kan ik een bestelling plaatsen? 
Je kan op onze webshop een bestelling plaatsen door bij een product dat je wilt bestellen op de groen button 'in winkelwagen plaatsen' te klikken. Door vervolgens rechtsboven op 'winkelwagen' te klikken, kom je in het bestelproces en doorloop je alle stappen om de bestelling af te ronden. Het product blijft 45 minuten in de winkelwagen staan voordat het automatisch uit de winkelwagen wordt verwijderd. Mocht je vragen hebben over het bestelproces dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@goodies-shop.nl of telefonisch via 06 300 56 900. 

Hoe kan ik een bestelling annuleren? 
Als de bestelling die je geplaatst hebt nog niet is verzonden, kun je deze kosteloos annuleren. Om een bestelling te annuleren kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@goodies-shop.nl of telefonisch via 06 300 56 900. 

Zit ik direct vast aan mijn aankoop?
Nee, bij een aankoop op onze website is er sprake van herroepingsrecht. Je hebt 30 dagen de tijd voordat de koop is gesloten. Je hebt dus alle tijd om de aankoop goed te bekijken en te passen. Mocht het artikel toch tegenvallen of niet naar wens zijn, dan kun je dit binnen de 30 dagen retourneren. Onder het kopje 'kan ik mijn bestelling retourneren' staat uitgelegd wat je daarvoor moet doen.  

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd? 
Als je een bestelling voor 15.00 uur hebt geplaatst en het product is op voorraad, wordt het dezelfde dag nog verzonden. Het is afhankelijk van de verzenddienst DHL wanneer je je bestelling in huis hebt, in de regel al de volgende dag! 

Welke betaalmethoden accepteert Goodies Shop?
Je kunt bij Goodies Shop betalen via iDEAL, met VISA, MasterCard, Maestro, AfterPay, Mister Cash of via Paypal.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen van een geplaatste bestelling. Wat moet ik doen?
Wij raden je aan eerst in de map met ongewenste (spam) mail te kijken. Mocht de mail ook hier niet zijn terecht gekomen dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@goodies-shop.nl of telefonisch via 06 300 56 900.  

Kan het gebeuren dat een artikel dat ik heb besteld niet meer op voorraad is?
Wij houden ons voorraadsysteem dagelijks bij. Het kan onverhoopt voorkomen dat een artikel niet meer op voorraad is. Mocht dit gebeuren dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op om een passende oplossing te zoeken. Wij kunnen het aankoopbedrag terugstorten of je kunt een ander artikel uitzoeken.  

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Mocht het artikel niet aan je verwachting voldoen, dan kun je het maximaal 14 dagen na leverdatum retourneren/omruilen. Sale artikelen worden NIET retour genomen. Om jouw retour/omruiling zo snel mogelijk te kunnen verwerken vragen wij jou om de volgende gegevens mee te sturen:

  • Naam
  • Straat
  • Postcode
  • Woonplaats
  • Telefoon
  • Email
  • IBAN rekeningnummer
  • Factuurnummer
  • Reden van retour
  • Gewenste oplossing, geld terug of ander artikel

 

Stuur de artikelen inclusief je gegevens en de bon (kopie) retour naar onderstaand adres:

Goodies Shop VOF

Ruilen & Retouren

Langstraat 5

4374AN Zoutelande

Houd er rekening mee dat Goodies retourzendingen/omruilingen alleen in behandeling neemt als deze in de orginele staat inclusief labels en verpakkingen worden terug gestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en terug gestuurd.

De verzendkosten van een retourzending zijn in bijna alle gevallen voor rekening van de klant. Wordt er een verkeerd artikel geleverd of bevat het artikel een fabricage fout bij aflevering? Dan zijn de retourkosten natuurlijk voor ons. Het risico van de retourzending is altijd voor rekening van de klant. Goodies streeft ernaar om ontvangen retouren/omruilingen binnen 5 werkdagen te verwerken.

Kan ik een artikel uit de sale retourneren?
Artikelen uit de sale kunnen niet worden geretourneerd. 

Kan ik mijn bestelling omruilen?

​Jahoor dat kan. Volg hiervoor de procedure van het retourneren.

Kan ik mijn bestelling in een van de winkels van Goodies Shop retourneren of ruilen?
Ja, de kunt een bestelling binnen 14 dagen in onze filialen in Domburg en Zoutelande retourneren of omruilen. Neem hiervoor je factuur mee. Wij geven geen geld terug in onze winkel het aankoopbedrag wordt binnen 10 dagen teruggestort op je rekening.

Wat zijn de verzendkosten?
Bij bestellingen binnen Nederland worden boven de € 50,00 geen verzendkosten in rekening gebracht. Voor bestellingen onder de € 50,00 betaal je € 4.95,- verzendkosten.

Voor zendingen naar het buitenland gelden de volgende verzendkosten:

België en Duitsland
Gratis verzending vanaf € 50,- binnen België en Duitsland, anders slechts € 5.95,- per bestelling

Overig buitenland
Tussen de € 10,00 en € 25,00 (zie verzendkosten)

 

Worden de verzendkosten voor een retourzending vergoed?
De verzendkosten van een retourzending zijn in bijna alle gevallen voor rekening van de klant. Wordt er een verkeerd artikel geleverd of bevat het artikel een fabricage fout bij aflevering? Dan zijn de retourkosten natuurlijk voor ons. Het risico van de retourzending is altijd voor rekening van de klant. 

Hoe gebruik ik de Goodies Shop cadeaubon?
Om een cadeaubon te gebruiken dien je bij stap 1 in de 'winkelwagen' onder actiecode/cadeaubon de exacte code in te vullen. Na het accepteren van deze code ziet je dat het totaalbedrag automatisch met het bedrag van de cadeaubon wordt verminderd.

Iedere cadeaubon is voorzien van een unieke code. Deze code bestaat uit cijfers en nummers. Iedere cadeaubon wordt slechts éénmaal verstrekt. Je dient de cadeaubon dus goed te bewaren. In geval van diefstal of verlies vindt geen vergoeding plaats. Goodies Shop behoudt zich het recht voor om een cadeaubon uitsluitend te accepteren na ontvangst van de originele cadeaubon en om in geval van oneigenlijk gebruik alsnog betaling in geld te verlangen.

Kan ik de Goodies Shop cadeaubon ook in de winkels gebruiken?
Cadeaubonnen die verkregen zijn in de webshop kunnen ook in onze winkels worden verzilverd. Cadeaubonnen die in een van onze winkels zijn uitgegeven, kunnen echter alleen in de winkels worden ingeleverd omdat we in de winkels met een apart codesysteem werken.  

Kan ik oorgaatjes laten schieten bij Goodies Shop?
Bij Goodies Shop in Domburg en Zoutelande schieten we gaatjes in het oor met het veilige en hygiënische gepatenteerde systeem van Studex. Onze medewerkers die met Studex producten werken zijn hiervoor opgeleid. De voordelen van Studex:

- Nauwelijks voelbaar
- Op de millimeter nauwkeuring zetten
- Bijzonder stil aan het oor
- Veilig, hygiënisch en snel
- Steriele cartridges
- Oorstekers in mooie designs
- Anti allergisch, nikkelafgifte-, lood – kalium en kobaltvrij
De eerste oorbellen waarmee de gaatjes gezet worden zijn in steriele wegwerpverpakking verpakt. De precisie-instrumenten zijn heel eenvoudig en snel. Met het Studex apparaat wordt het gaatje gelijktijdig gemaakt, de oorbel in het oorgaatje gezet en de sluiting op de achterkant aangebracht.

Goodies Shop schiet gaatjes vanaf de leeftijd van 3 maanden.

Let op: tot een leeftijd van 16 jaar heb je altijd toestemming van je ouders nodig. Het kan zijn dat het filiaal om legitimatie vraagt.

Ik heb een klacht, hoe moet ik mijn klacht indienen?
Wanneer je een klacht hebt over Goodies Shop of over een product dat je via onze webshop hebt gekocht, dan vragen wij je om contact met ons op te nemen via e-mail. Je klacht wordt door ons bijzonder serieus genomen. Wij zullen je na ontvangst van de klacht binnen 24 uur schriftelijk (per e-mail) een bevestiging sturen. Wij behandelen iedere klacht persoonlijk en houden je middels een door jou gekozen medium op de hoogte, dit kan zijn per telefoon, sms of e-mail. Wij staan je binnen 48 uur inhoudelijk te woord over je klacht. 

© 2010 - 2017 Goodies-shop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.