Navigatie

LEVERING/LEVERTIJD

Levering geschiedt op de plaats die de koper heeft opgegeven in de webshop. De verantwoordelijkheid voor het juist of volledig opgeven van het afleveradres ligt bij de koper.

Mits op voorraad, worden artikelen die op werkdagen zijn bestelt, binnen 3 werkdagen (na betaling) afgeleverd binnen Nederland. Wij blijven echter altijd afhankelijk van onze vervoerders en zijn niet verantwoordelijk voor bestellingen die te laat worden afgeleverd.

Bestellingen worden door onze vervoerders van maandag t/m zaterdag overdag bij u aangeboden.

U kunt uw bestelling ook op een ander adres laten bezorgen waarvan u zeker weet dat daar wel iemand aanwezig zal zijn om deze in ontvangst te nemen.

DEELLEVERING

Indien bestelde artikelen onverhoopt niet op voorraad mochten zijn, zal de koper hiervan per omgaande op de hoogte worden gesteld. Wij zullen dan met u bespreken of de gehele levering opschort tot de ontbrekende artikelen weer op voorraad zijn, of dat de levering van de ontbrekende artikelen plaats vindt zodra deze weer voorradig zijn. Goodies-shop zal in het geval van een deellevering de verzendkosten op zich nemen.

KWALITEIT

Producten uit onze webshop zijn van hoogwaardige kwaliteit en voldoen aan alle eisen en normen waaraan producten moeten voldoen, die verkocht worden binnen de Europese Unie. Bij normaal gebruik waarvoor het product bedoeld is, leveren de producten geen gevaar op voor de gebruiker en/of haar omgeving. Goodies-shop is niet aansprakelijk voor enige schade, verlies, fysiek, mentaal of materieel, na of tijdens gebruik van e door goodies-shop verkochte goederen.

De werkelijke kleuren kunnen afwijken van hetgeen wat op de monitor van de koper weergegeven wordt.

GEBREKEN

Alle bestellingen die door ons worden verzonden worden zeer zorgvuldig gecontroleerd. Desondanks kan het gebeuren dat er gebreken zijn aan de goederen. Controleer daarom direct bij ontvangst van uw gekochte goederen of deze voldoen aan de overeenkomst, te weten:

 

  • zijn de juiste producten geleverd;
  • komt de kwantiteit van de afgeleverde producten overeen met wat wat is overeengekomen;
  • voldoen de producten aan de overeengekomen kwaliteitseisen of- indien deze ontbreken - aan de eisen die gesteld mogen worden voor een normaal gebruik en/of handelsdoeleinden;

 

Constateert u zichtbare gebreken of tekorten, dan dient u als 'koper' deze binnen 24 uur na levering schriftelijk te melden bij goodies-shop. Niet zichtbare gebreken dient u binnen drie dagen na ontdekking, en uiterlijk binnen een maand na aflevering schriftelijk te melden bij goodies-shop. Zaken kunnen alleen na schriftelijke toestemming van goodies-shop worden geretouneerd. Artikelen die speciaal voor u zijn besteld, kunnen niet geretouneerd worden. Het retourneren van artikelen dient altijd gefrankeerd te gebeuren. Ongefrankeerde retourzendingen worden geweigerd of de hoge kosten voor ongefrankeerde verzending worden verrekend met het retour te ontvangen bedrag. Na ontvangst van het artikel krijgt u van ons een bevestiging dat het artikel daadwerkelijk retour is ontvangen. Vervolgens zal het aankoopbedrag van de retourzending worden teruggestort op uw rekening (binnen 30 dagen).

© 2010 - 2017 Goodies-shop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.